Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~GhostInTheFog | użytkownik

imię i nazwisko adresUNeverKnow zarejestrowany08.06.2008 @20:26:43 ostatnio na stronie23.11.2013 @20:22:31

Pije wodke z autorami ksiazek, z ktorych sie ucze, zyje w leku o smierc bliskich, kocham ksiazki typu "L'assomoir", na czytanie ktorych nigdy nie moge znalezc czasu. Lubie wino "Blaissac" i czasem pije go za duzo, i tak sobie zyje w niepewnosci...jak kazdy mysle...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.flickr.com/photos/50366303@N03/
digarty64 komentarze834 posty na forum0

komputer / sprzęt
Sony Alpha 200.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~freshM    23.12.2008 @00:32:48
dzieki ;]
_______
Szum wiatru i stereo.. .
~Omia    23.12.2008 @00:18:53
Dziękuje za ocene, wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku. Pozdrawiam
~isotope    22.12.2008 @00:08:44
dzięki....mam jeszcze trochę Warhola, ale to wkrótce
_______
...Zbyt mało wiem, by być niekompetentnym...
~watanabe    19.12.2008 @22:33:55
nie Luma
_______
"Zrobić zdjęcie to znaleźć równowagę między umysłem,
okiem i sercem."- Henri Cartier-Bresson
~zyww    19.12.2008 @22:23:07
:D
~Sonjia    19.12.2008 @22:16:38
to niech chociaż będzie osstrosc.
_______

~Serij    18.12.2008 @20:39:16
Ekhm...Czy ja chodze i opowiadam Charlsa Mansona
Chyba nie... Wiec nie wciskaj i spasuj.
Tylko sie osmieszasz kochana
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
-agat25    18.12.2008 @08:40:48
Sanoczanka ? no to zapraszam w galeriowe Bieszczady pozdrawiam
~Trine    18.12.2008 @01:49:25
Dziękuje
~oliv96    18.12.2008 @01:09:55
Generalnie psychodeliczny teatrzyk.

Serdeczności, : )
~rdza    15.12.2008 @00:15:28
ślicznie dziekuje...........
_______
im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było
przestałem oceniać piszę to co widzę i czuję.........................
~reiu    15.12.2008 @00:13:52
nie ostre bo 3mpix to troche za malo :P
pies tak slodko spal a ja niestety nie mialem pod reka innego aparatu niz ten w telefonie
~Thady    15.12.2008 @00:06:16
To zdjecie jest dla mojej rodziny
_______
Zapraszam do Grupy -http://www.digart.pl/grupy/8998/Moja_Rodzina/czlonkowie.html
Jestem szczęśliwy ciesząc się Radością Innych ...
~molly12    12.12.2008 @23:03:39
w opisie jest rasa, jest to sunia rasy Golden Retriever, moje oczko w głowie
_______
"the more I get to know people, the more I like animals"
"pozostajemy na zawsze odpowiedzialni za to co oswoimy"
~molly12    12.12.2008 @23:00:16
wspolczuje... ja za granica tez zostawilam kicie, wiec wiem co to znaczy dziekuje i serdecznie pozdrawiam
_______
"the more I get to know people, the more I like animals"
"pozostajemy na zawsze odpowiedzialni za to co oswoimy"
~bobofrucik    12.12.2008 @22:41:46
nie dziekuj poprostu oceń nasze prace
_______
najlepszym podziekawaniem będzie Twoja sprawiedliwa ocena Naszych prac
~Vjesja    08.12.2008 @13:28:46
Dzieki, chwilowo mam przerwe ale sie zjawie. Pozdrowienia!!
~artcurie    08.12.2008 @08:48:48
hej, dzięki
_______
Sorry, nie to okno ,kohanei
~bjean    08.12.2008 @07:09:32
_______
oceniłem Twoją pracę? zajrzyj do mojej galerii.
~SLOTKI    08.12.2008 @00:25:49
~aswiatly    07.12.2008 @23:33:50
Miło z twojej strony...szczerze mówiąc nawet nie zajrzałam na angielską wersje, robił ją mój znajomy i zdałam się na niego....jeśli możesz napisz gdzie są błędy, to postaram się je od razu poprawić
pozdrawiam
~colour5tom    07.12.2008 @23:19:41
Thx a mill
~pachur    07.12.2008 @14:33:36
ze swoich zdjec lubie wsumie dwa zdjecie, ale to ktore to sa zostawie dla siebie ; )
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~pachur    07.12.2008 @14:15:21
bo jest zjarane, nieostre i nieciekawe
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~kasik    05.12.2008 @21:59:52
Beksinskim,Saudkiem,Mapplethorpem:-D
pozdrawiam!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt